een merk waarop u kunt vertrouwen

Telkens wanneer u een Granini-product ziet, mag u ervan overtuigd zijn dat het vervaardigd is met alle expertise en toewijding van onze werknemers en leveranciers wereldwijd om te voldoen aan de hoogste kwaliteitseisen.
Ieder kuiltje in onze unieke Granini-fles staat voor de vele goede redenen waarom mensen onze Granini verkiezen boven andere merken. Hierbij de vier hoofdprincipes die aan de basis liggen Granini’s garantie voor het beste fruit:

enkel de beste vruchten

Niet iedere soort fruit komt in aanmerking voor Granini-sap. Lees meer over onze strenge selectienormen.

open

innovatie in kwaliteit

Maar er is meer dan enkel de beste vruchten voor onze sappen. Lees meer over hoe we constant streven naar innovaties om de kwaliteit van onze producten verder aan te scherpen.

open

oog voor detail

We doen ons uiterste best om al het goede van ieder stuk fruit te bewaren. Lees meer over de Granini-productiefilosofie.

open

verantwoord gedrag

De natuur en mensen over de hele wereld voorzien ons van de beste ingrediënten. Lees meer over de inspanningen die we leveren om zoveel mogelijk aan de aarde terug te geven.

open

bekijk onze reclame en geniet van onze communicatie

Maak (in deze spot) kennis met granini Liaison. Met twee heerlijk fruitige smaken.

De Belgische spot

De Belgische spot brengt de aandacht op de iconische fles die door Granini gebruikt wordt en onderstreept de kwaliteit van zijn inhoud, kuiltje voor kuiltje.

De Belgische spot

De Belgische spot brengt de aandacht op de iconische fles die door Granini gebruikt wordt en onderstreept de kwaliteit van zijn inhoud, kuiltje voor kuiltje.

De Belgische spot

Geschiedenis

1965

1965

een merk is geboren

Geïnspireerd door de Italiaanse levensstijl en de sappen van Italië, brengt Heinz Schürmann, een invoerder van Italiaanse delicatessen, iets van “la dolce vita” naar Duitsland. Hij noemt zijn sinaasappelsap “Granini Trinkfrucht” (fruit om te drinken).

1969

1969

ontwerp van een icoon

Met zijn nieuwe uitzonderlijke fles creëert Granini een uniek handelsmerk. Doorzichtig en van kuiltjes voorzien maakt hij Granini herkenbaar en bekend.

1970s

1970s

ontdekken van nieuwe gebieden

De eerste markt buiten Duitsland voor Granini wordt Oostenrijk. In 1978 wordt Granini gelanceerd in Zwitserland.

1974

1974

het merk van een natie

Granini wordt de officiële leverancier van het Duitse voetbalteam, dat in hetzelfde jaar de FIFA-Wereldbeker wint. Niet te verwonderen dat het merk door 95 % van de Duitsers gekend is.

1975

1975

Granini verschijnt op het scherm

Voor de eerste keer wordt het merk gepromoot op de twee grootste tv-kanalen in Duitsland.

1980s

1980s

Granini breekt door in Europese markten

Granini wordt gelanceerd in 1986 in Spanje, waar het vandaag nog steeds marktleider is. Tegen het einde van het decennium is het merk beschikbaar in zestien landen.

2002

2002

een eco-vriendelijke innovatie qua fles

Na een succesvolle lancering in Zwitserland, wordt de nieuwe petfles in verschillende landen succesvol geïntroduceerd. De iconische vorm van de fles blijft ongewijzigd.

2006

2006

Granini in Roemenië

De lancering in Roemenië geeft Granini een veelbelovende start in Oost-Europa.

2011

2011

genot ten top!

Jaar na jaar doen we er alles aan om onze technieken en methoden bij te stellen en zo het beste sap te produceren. We blijven zoeken naar nieuwe smaaksensaties en ervaringen. In 2011 bijvoorbeeld wordt de ultrafijne verwerking van het vruchtvlees ingevoerd, wat leidt tot een nieuw soort sap: zachter in de mond en rijker van smaak.

Wij gebruiken cookies om bepaalde delen van de site goed te laten werken en je navigatie op de site te optimaliseren. Als je dat goed vindt, ga dan verder. Als je hier meer over wilt weten of dit bericht herhaaldelijk ziet, klik dan hier.


Continue